שופרסל מכריזה על שלושה מייזמי קניות ONLINE חדשים

באירוע רב משתתפים , הכריזה אתמול חברת שופרסל על שלושה מייזמי קניות ONLINE חדשים המהווים מהפכה בכל עולם הסחר המקוון ...


ההכרזה

באירוע רב משתתפים בבית העיתונאים בתל-אביב, הכריזה אתמול קבוצת שופרסל על כניסה "חזקה" לכל נושא הקניות ONLINE שכל כך אהוב על אזרחי ישראל עם שלושה מייזמי ONLINE חדשים, בתחומי המזון ותחומים אחרים (NON-FOOD), קניות אונליין מארה"ב, והתחום הנוסף – נסיעות לחו"ל וחופשות בארץ, שבשנים האחרונות הפכו נגישות יותר, קלות יותר וכן זולות משמעותית בעזרת כניסת שמיים פתוחים וטיסות LOW COST.

שופרסל מכריזה על שלושה מייזמי קניות ONLINE חדשים

מנכ"ל שופרסל מר איציק אברכהן בחולצה כחולה משמאל באירוע ההשקה אתמול (צילום: דניאל מטלון)

  • אתר שופרסל Online החדש – האתר יאפשר חוויית קנייה פרסונלית המותאמת ללקוח. האתר יושק בדצמבר וייכנס בהדרגתיות לשימוש לקוחות הרשת עד סוף הרבעון הראשון של 2019 .

  • אתר AMERICAN OUTLETS בשותפות שופרסל – האתר מציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט. האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית.

  • שופרסל travel – אתר התיירות החדש של שופרסל וגוליבר, המציע Cash Back לחברי מועדון שופרסל – בכל הזמנה יקבלו 3% מהסכום בחזרה לקנייה בשופרסל.

  • ה-Marketplace – זירת הקניות המורחבת של אתר שופרסל Online, בה ניתן למצוא מגוון עשיר של מוצרים בתחום החשמל, האלקטרוניקה, ריהוט לבית ולגן ועוד.
שופרסל מכריזה על שלושה מייזמי קניות ONLINE חדשים

עיתונאים רבים נכחו באירוע ההשקה (צילום: דניאל מטלון)

אתר שופרסל Online המחודש

אתר שופרסל Online המחודש – האתר בעל ממשק משתמש חדש, יושק בדצמבר וייכנס לפעילות מלאה עד סוף הרבעון הראשון. באתר נציע ללקוחותינו חוויית קניה משודרגת ומותאמת אישית לצרכיהם במבצעים הרלוונטיים אליהם ואף שירות יועץ אישי.

באתר ניתן יהיה למצוא גם מגוון עולמות מעבר לתחומי המזון והפארם. בפרזנטצייה של מר אורי קילשטיין, סמנכ”ל הסחר והשיווק של שופרסל הדגיש אורי את חשיבותו של אתר הסחר החדש של שופרסל שיושק בדצמבר הקרוב, ויכלול גם מוצרים שאינם בגדר מזון (NON-FOOD על פי דבריו), ובהם מוצרי פארם, (בהמשך לרכישת ניו-פארם), טואלטיקה, ועוד.

ה-Marketplace – זירת מוצרים חדשה, שבה ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במחירים אטרקטיביים, נוסף על ריהוט לבית ולגן ומוצרים נוי.

הנה וידאו קצר של מר אורי קילשטיין:

אמריקה לא רק באמריקה

אחד הדברים המפתיעים באירוע היה ההכרזה על מיזם אונליין חדש בשם AMERICAN OUTLETS , מיזם מכירות מְקֻוָּן, (אוֹן לַיְן) בשיתוף עם חברת LEV CARGO שמושבה בפלורידה. אתר הסחר החדש יציג לקהל הישראלי כמות עצומה של מוצרים בהיקף של כ-2.5 מיליון שיאפשר לקהל ובעברית להזמין מוצרים ביבוא אישי כפי שרובנו עושים כיום באתרים דומים כמו אמאזון, אסוס, עלי אקספרס ועוד, וזאת במחירי אאוטלט. האתר יאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית .

הנה לינק לאתר הסחר החדש:

בוידאו הקצר הבא, מרחיב אורי קילשטיין לגבי AMERICAN OUTLETS:

שופרסל עוזרת לנו לנפוש בארץ ולטוס לחופשה בחו"ל עם שופרסל TRAVEL

שופרסל Travel – אתר התיירות החדש של קבוצת שופרסל וקבוצת גוליבר לחברי מועדון שופרסל – בכל הזמנה יקבלו 3% מהסכום בחזרה לקנייה בשופרסל. את שופרסל TRAVEL הציגה הגברת מירב אתרוג בר שמונתה למנכ"לית שופרסל Travel. החברה המשותפת תשווק חבילות תיור בארץ ובחו"ל כשעל כל הזמנה יקבל חבר שופרסל קופון בגובה 3% מסכום הנסיעה הכולל לצורך רכישה ברשת שופרסל. כמוכן יקבל הנוסע חבילת ביטוח ביטול נסיעה במיקרה של אי יכולת לצאת לטיול.

בואו נראה וידאו קצר שמסביר על אתר הנסיעות החדש:

את אתר שופרסל – TRAVEL נוכל למצוא בלינק הבא .

לסיום

בתחילת האירוע אמר מר איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת.

הניסיון הנרחב שלנו בעולם האונליין הוא שמאפשר לנו היום להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים, תוך הצעת חוויה פרסונלית המותאמת אישית לכל אחד מלקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של שופרסל אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והעצמת פעילות האונליין שלנו, כדי לענות על צרכי לקוחותינו וכדי להעניק להם חווית קניה איכותית".

בנוסף הדגישו הדוברים כי השקה ייחודית זו היא "השקה רכה" (סוג של גירסת בטא) וזאת כדי למנוע התנפלות העיתונאים על שירות הלקוחות של שופרסל במיקרה של תקלות מזדמנות. לדברי אנשי שופרסל, הרצת האתרים החדשים תיקח כ-4 חודשים ועד אז הם מקווים שהכל יעבוד באופן תקין.

שופרסל מכריזה על שלושה מייזמי קניות ONLINE חדשים

שופרסל נכנסת "חזק" לעולם ה-E-COMMERCE (צילום: דניאל מטלון)

לדיון בנושא: שופרסל מכריזה על שלושה מייזמי קניות ONLINE חדשים


חלק מהתכנים באתר כוללים מעת לעת קישורים לתוכניות שותפים, שעבורם האתר מקבל עמלה עם רכישה בפועל.
עמלה זו איננה מייקרת את עלות הרכישה של המוצרים.

7:00
  /  
05.11.2018
  
מאת: דניאל מטלון

1