Ghost Recon: Wildlands – רשמים ראשוניים מהבטא

אמנם באיחור אופנתי, אבל הבטא הסגורה של המשחק Ghost Recon: Wildlands מבית יוביסופט הגיעה אלינו - האם היא הייתה טובה כמו שציפינו?


הקדמה

נכון הבטא הסגורה של Ghost Recon: Wildlands הייתה לפני כשבועיים, אך זה לא מנע מאיתנו לכתוב מה חשבנו עליה. המשחק החדש של יוביסופט כבר הצליח למשוך אליו הרבה עיניים מצד גיימרים ברחבי העולם, וכאשר קיבלתי הזדמנות לשחק בבטא, התלהבתי מאוד. אז הכנסתי את הקוד שקיבלתי ל-Uplay, וישבתי בידיים משולבות כמה שעות טובות עד שהמשחק ירד. אפשר להגיד ששיחקתי בו מעבר לכמה שעות, עד כדי אימות הסטיגמות על הגיימרים שנתפסים עם צ'יטוס בשיער (בצחוק כמובן). חלק מכם יחשבו שאני מגזים קצת, אבל אני אישית מת על סוגי המשחקים האלו. כך לדוגמה, The Crew, עדיין משחק המכוניות האהוב עליי. למרות זאת, גיליתי אכזבה לא קטנה בתחומים מסוימים, אך בתקווה שהחברה יצליחו לכפר על כך כשהמשחק המלא יצא.

Ghost Recon: Wildlands - רשמים ראשוניים מהבטא

לוגו המשחק (צילום: Ubisoft)

אז מה חשבנו על הבטא?

הו יוביסופט, כמה את יודעת להשקיע בטריילרים, אך כשזה מגיע למשחק האמיתי בפועל, אתם חוזרים על הטעות של שינמוך הגרפיקה וחבל. כמה ציפיתי לראות משחק עם גרפיקה משוגעת ומפה עצומה, אך לצערי מה שקיבלתי זה מפה עצומה עם גרפיקה שניתן להשוות לשדרוג מינורי של המשחק The Crew. שלא תבינו לא נכון, אני חייב לשבח את יוביסופט על עבודה מעולה. המפה נראית מדויקת ומלאת חיים, הגרפיקה אמנם משונמכת אך עדיין טובה מאוד. הכל נראה טבעי לחלוטין, החל מהבעות הפנים של השחקן, ועד הדיוק של הבניינים ומקומות המחבוא של האויבים. הגודל של המפה זהו דבר מפתיע בפני עצמו. אמנם בבטא קיבלנו רק טעימה, אחד מתוך 21 המחוזות שצפוים להיות זמינים בעת שחרור המשחק, אך המחוז הזה, קטן ככל שיהיה על פני המפה, הוא עצום כאשר נשייט בו. במשימות בהם הייתי בהליקופטר, יכלתי לראות בבירור את שאר המחוזות והנוף המדהים ממרחק. ארצה לראות שיפור קטן בגרפיקה בעת שחרור המשחק, וכמובן לטייל בשאר המחוזות, לא משנה כמה זמן זה יקח.

Ghost Recon: Wildlands - רשמים ראשוניים מהבטא

המפה העצומה (צילום מסך מהמשחק)

באשר לשליטה בכלי הרכב, המכוניות היו די אגרסיביות בפניות, אך זה משהו שיוביסופט יוכלו לתקן די בקלות עד שחרור המשחק. הדבר שבאמת התעצבנתי ממנו היה המסוק. עד עכשיו אני לא מבין כיצד אני אמור להטיס אותו בלי לצנוח לקרקע כל פעם שאני לוחץ על הגז. זה בעייתי ומלא בבאגים שלא ציפיתי שיהיו כבר בשלב הזה, אך שוב זה כנראה משהו שיוביסופט יודעים עליו ויתקנו אותו עד למועד ההשקה. שאר המשחקיות, כולל הניווט במפה וסצנות הירי, היו ממש מהנות.

Ghost Recon: Wildlands - רשמים ראשוניים מהבטא

Ghost Recon: Wildlands (צילום: Ubisoft)

פבלו אסקו… לא, רגע. הסיפור במשחק מזכיר מאוד את זה של סדרת הבית של נטפליקס, נרקוס. בוליביה נהפכה למדינת פשע ומרכז הייצור וסחר הסמים העולמי, לאחר השתלטות עויינת של קרטל הסנטה בלנקה ("Santa Blanca"). הממשלה לא הצליחה להתמודד עם איום הקרטל, שכן כל המתנגדים אליו מצידה נהרגו. אנו מגיעים כדי להשתלט על המצב ולהוריד את הקרטל, איש אחרי איש. זה דומה מאוד בעלילה לנרקוס ובדרך הפעולה ל-Mafia 3, ומי שאהב את אלו, יתחבר מאוד למשחק הזה.

Ghost Recon: Wildlands - רשמים ראשוניים מהבטא

Ghost Recon: Wildlands (צילום: Ubisoft)

כמו כן, יוביסופט בנו מערכת שלמה של תכונות שחקן שניתן לשדרג על ידי שימוש בנקודות, אותן נצבור על ידי סימון חומרים יקרים על המפה. כך אם נמצא קופסת תרופות ונסמן אותה, נקבל 50 תרופות לארסנל שלנו, אותן נוכל לנצל במועד מאוחר יותר לשיפור היכולות שלנו בנושא הרפואה.

Ghost Recon: Wildlands - רשמים ראשוניים מהבטא

Ghost Recon: Wildlands (צילום: Ubisoft)

סיכום

אני באמת חושב שיוביסופט לומדת, לאט לאט ובקצב שלה. המפה ענקית, הסיפור, לפחות הטעימה שקיבלנו ממנו, נראה מסובך ומעניין, הגרפיקה קיבלה שנמוך, אך עדיין לא הייתי קורא לה גרועה ומערכת הניווט והירי של השחקנים עובדת מעולה. כמובן שיש עוד כמה נקודות לשיפור כמו מערכת הניווט ברכבים, אך יש לה כחודש להוכיח שהיא יודעת לקבל משוב מהשחקנים ומהמבקרים, ובכך להביא את המשחק Ghost Recon: Wildlands לרמת הייפ שרק היא יודעת לעשות, ולהצדיק זאת.

גרסת בטא נוספת תהיה פתוחה וזמינה לכולם בין התאריכים 23-27 בפברואר, כאשר תוכלו להוריד את המשחק כבר שלושה ימים קודם לכן, ב-20 בפברואר.

המשחק המלא יצא ביום שלישי, ה-7 במרץ.

לדיון בנושא: Ghost Recon: Wildlands – רשמים ראשוניים מהבטא


חלק מהתכנים באתר כוללים מעת לעת קישורים לתוכניות שותפים, שעבורם האתר מקבל עמלה עם רכישה בפועל.
עמלה זו איננה מייקרת את עלות הרכישה של המוצרים.

6:00
  /  
20.02.2017
  
מאת: עמית לגו

1