חברת HOT מדווחת על שורת מהלכים שהחברה מובילה לשיפור חווית הלקוח:
HOT תגייס במהלך חודשי הקיץ, למעלה מ- 450 נציגי שירות – 200 כבר בחודש יולי ועתידה להשקיע עוד למעלה מ- 25 מיליון ₪ עד לסוף השנה לטובת שיפור חווית הלקוח.
החברה תכפיל את המערך תומך הגיוס, ומערך ההכשרה והקורסים של הנציגים;
החברה תרחיב את פלטפורמת השירות הדיגיטלי באתר ותמשיך ותשקיע בשיפור מערכות המידע התומכות בנציג השירות;
אילן צחי, מנכ"ל החברה: "שיפור השירות נמצא בראש סדר היום של החברה, לשם כך אנו נוקטים בשורה של צעדים אליהם מגויסת כל החברה. מדובר בתהליך שאנו מחויבים לו, נפעל לכך שהשיפור יורגש כבר בקרוב"
חברת HOT מודיעה היום על שורת מהלכים שהחברה נוקטת בהם על מנת לשפר את חוויית השירות ללקוח ולקצר את זמני המענה ללקוחות החברה. במסגרת זו, החברה צפויה להשקיע במהלך החציון הקרוב, עוד למעלה מ- 25 מיליון ₪ בין היתר, בשדרוג מערכות ה-IT התומכות בשירות הלקוחות וכן, להוביל גיוס מאסיבי של 500 נציגי שירות חדשים, מהם 200 כבר במהלך חודש יולי, לטובת שירות הלקוחות.
בנוסף, החברה תכפיל את המערך תומך הגיוס ואת מערך ההכשרה והקורסים של הנציגים. הגדלת כוח האדם תאפשר מתן שירות מיטבי ללקוחות ועתידה לשפר את זמני המענה הטלפוני בהקדם.
במקביל, החברה פועלת להמשך הרחבת פלטפורמת השירותים בערוצים הדיגיטליים, כחלק ממגמת החברה במרוצת השנה האחרונה ובכדי לאפשר ללקוחות פלטפורמת שירות נרחבת ככל הניתן לשימוש בזמן ובנוחות של הלקוח, וזאת תוך נגישות מרבית לקבלת שירות.
בין מגוון הפעולות הרחב אותו מעמידה החברה ללקוחותיה בערוצים הדיגיטאליים נמצאים: חשבונית דיגיטלית, ביצוע פעולות אישיות במנוי, עדכון אמצעי תשלום, הסדרת חיובים, ביצוע מעבר דירה, שינוי תזמון טכנאי ועוד.
כמו כן בכדי להנגיש, לפשט ולהעמיק את השימוש בשירות הרב ערוצי ב- HOT, השיקה HOT פלטפורמה בשיתוף חברת שירות נט. שיתוף הפעולה מאפשר כניסה מהירה למגוון הפעולות המהירות הן מאתר HOT והן מאפליקציית סלולר ייעודית של חברת שירות נט.